Ensenyaments Esportius

Accedeix a tota la informació referent als Ensenyaments Esportius. Més »

IES CTEIB

Accedeix a tota la informació referent a l\\\\\\\\\\\\\\\'IES CTEIB. Més »

Accedeix a l\\\\\\\\\\\\\\\'extensió virtual del CTEIB. Més »

Recursos

Fes clic per accedir a un llistat de recursos que poden facilitar-te la teva tasca. Més »

LLISTA PROVISIONAL DE PERSONES APTES I NO APTES A LA PROVA D’ACCÉS NIVELL 1 I 3

LLISTA PROVISIONAL DE PERSONES APTES I NO APTES A LA PROVA D’ACCÉS A LES FORMACIONS DE NIVELL 1 I NIVELL3 DELS ENSENYAMENTS ESPORTIUS DE RÈGIM ESPECIAL.

Resultats PROVISIONALS de les proves N1 2015 IES CTEIB

Resultats provisionals de les proves N3 2015 IES CTEIB

CONVOCATÒRIA VAGA PROFESSORAT 19-05-15

Benvolgudes famílies:

Informam que el proper dimarts 19 de maig hi ha convocada una vaga de professorat i que el funcionament del centre es pot veure alterat  aquest dia.

El centre es mantindrà obert durant el seu horari habitual i seran assignats els serveis mínims establerts per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats per atendre de la millor forma possible al nostre alumnat.

Salutacions

Rafel Crespí Terrassa

Director IES CTEIB

Berenars Solidaris

BERENAR NEPAL

Projecte Alemany-Batxillerat

Aquí podeu veure els projectes que han realitzat els alumnes d’alemany de batxillerat del centre.

Bandera de Alemana

1 2 3 4

LLISTES PROVISIONAL PERSONES ADMESES I EXCLOSES A LES PROVES ESPECÍFIQUES DE FUTBOL SALA

llistat home

LIST

Relació provisional de les persones admeses i excloses a les proves específiques de futbol sala corresponents als ensenyaments esportius de règim especial.

LLISTES PROVISIONALS ADMESOS PROVES FUTBOL SALA

TRIBUNAL I COMISSIÓ AVALUADORA PROVES ACCÉS GENERALS ENSENYAMENTS ESPORTIUS

LIST3

Relació de les persones que formen part del Tribunal i Comissió d’Avaluació de les proves d’accés generals als ensenyaments esportius de règim especial.

Nomenament TRIBUNAL proves general 2015

Dia de la Ciència

El passat dijous 30 d’ abril es va celebrar a l’ IES el dia de la ciència. Els departaments de Biología, Física i Química, Matemàtiques, Psicología i Tecnología organitzaren diverses activitats com  un rellotge solar,  determinació del grup sanguini, fluids no newtonians… La jornada va començar a les 10.30 amb aquestes activitats fins a les 13:30 hora a la qual es va representar l’ espectacle “Les lleis de Newton”.

030 056 111 039 042 051 100inab1

CALENDARI PROVES LLIURES AFD31 I AFD21

PUBLICACIÓ DEL CALENDARI DE LES PROVES LLIURES PER OBTENIR EL TÍTOLS DE TÈCNIC I TÈCNIC SUPERIOR DE FORMACIÓ PROFESSIONAL DEL SISTEMA EDUCATIU

CALENDARI AFD 31 I 21 PROVES LLIURES 2015

calendar

I Olimpíada de Filosofia 2015

Els alumnes Guillem Furió Ferrer i Paula  Jerez Torres, han resultat finalistes de l’ Olimpíada.

S’ han presentat més de 400 alunmes de prop de 40 centres de Secundària públics, concertats i privats de les Illes Balears que imparteixen batxillerat.

si bé els finalistes no tenen premi, és just fer una menció dels alumnes (6) que varen estar a la final, amb els guanyadors (3) . Per tant dels finalistes (3) de totes les Illes, dos alumnes de Filosofía eren alumnes de l’ IES CTEIB.

federacion-internacional-sociedades-filosofia-universidad_milima20130920_0203_8

Felicitats a Guillem i Paula!

Llistat de persones admeses a la prova d’accés general als ensenyaments esportius

Clicant al seguënt enllaç podeu accedir al llistat definitiu de persones admeses per realitzar les proves d’accés generals als ensenyaments de cicle mitjà i superior d’ensenyaments esportius:

llista provisional admesos NIVELL 1

llista provisional admessos NIVELL3