Ensenyaments Esportius

Accedeix a tota la informació referent als Ensenyaments Esportius. Més »

IES CTEIB

Accedeix a tota la informació referent a l\\\\\\\\\\\\\\\'IES CTEIB. Més »

Accedeix a l\\\\\\\\\\\\\\\'extensió virtual del CTEIB. Més »

Recursos

Fes clic per accedir a un llistat de recursos que poden facilitar-te la teva tasca. Més »

CALENDARI PROVES LLIURES AFD31 I AFD21

PUBLICACIÓ DEL CALENDARI DE LES PROVES LLIURES PER OBTENIR EL TÍTOLS DE TÈCNIC I TÈCNIC SUPERIOR DE FORMACIÓ PROFESSIONAL DEL SISTEMA EDUCATIU

CALENDARI AFD 31 I 21 PROVES LLIURES 2015

calendar

I Olimpíada de Filosofia 2015

Els alumnes Guillem Furió Ferrer i Paula  Jerez Torres, han resultat finalistes de l’ Olimpíada.

S’ han presentat més de 400 alunmes de prop de 40 centres de Secundària públics, concertats i privats de les Illes Balears que imparteixen batxillerat.

si bé els finalistes no tenen premi, és just fer una menció dels alumnes (6) que varen estar a la final, amb els guanyadors (3) . Per tant dels finalistes (3) de totes les Illes, dos alumnes de Filosofía eren alumnes de l’ IES CTEIB.

federacion-internacional-sociedades-filosofia-universidad_milima20130920_0203_8

Felicitats a Guillem i Paula!

Llistat de persones admeses a la prova d’accés general als ensenyaments esportius

Clicant al seguënt enllaç podeu accedir al llistat definitiu de persones admeses per realitzar les proves d’accés generals als ensenyaments de cicle mitjà i superior d’ensenyaments esportius:

llista provisional admesos NIVELL 1

llista provisional admessos NIVELL3

Informació Estudis Superiors

Fent click al següent enllaç  trobareu informació sobre estudis superiors.

estudis

Informació Estudis Superiors

Sant Jordi

El 23 d’abril es va celebrar la diada de Sant Jordi a l’IES. Es va tractar d’un acte molt emotiu el qual va constar de:
-Lliurament dels premis literaris.
-Recital de poesia.
-Representació d’un fragment de l’obra i Romeo i Julieta de W. Shakespeare.

Agrair a tots els alumnes la seva participació i a la professora Bàrbara Oliver la seva dedicació.

Va ser un èxit que esperem es repeteixi en futures edicions.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Minut de silenci

En mostra de suport i solidaritat amb les famílies  i amb el claustre de l’ IES Joan Fuster, i de rebuig a la violència.

3 2 1 crespon

Convocatòria proves d’accés generals als ensenyaments esportius curs 2015/2016

Amb la resolució del director general de Planificació i Infraestructures Educatives de 16 de març de 2015 s’ha convocat la prova d’accés de caràcter general per tal que les persones sense la titulació acadèmica necessària puguin accedir a les formacions esportives del cicle inicial/nivell I del grau mitjà dels ensenyaments esportius de règim especial i també les del cicle superior/Nivell 3 pels que no tenen el batxillerat.

A continuació teniu els documents que informen del procediment i del calendari:

INSTRUCCIONS PROVA GENERAL Grau mitja 2015

CALENDARI I FULL INSCRIPCIÓ prova general GRAU MITJÀ 2015

BOIB NÚM 50 090415 PROVA GENERAL GRAU MITJÀ

INSTRUCCIONS PROVA GENERALGrau superior 2015

CALENDARI I FULL D’INSCRIPCIÓ prova general GRAU SUPERIOR 2015

BOIB NÚM 50 090415 prova general GRAU SUPERIOR

Recuperació de pendents

-El departament de Ciències Naturals farà les recuperacions de pendents el dia 20 de maig de 2015.

-El departament de Tecnologia i Informàtica farà les seves recuperacions de pendents  el dia 5 de juny de 2015.

estudiante_carrera_obstaculos

Xerrada de l’Agencia Espanyola de protecció de la salut a l’Esport (AEPSAD).

Avui matí els esportistes de l’IES CTEIB han assistit a una xerrada a càrrec de l’Agencia Espanyola de protecció de la salut a l’Esport (AEPSAD). La xerrada ha comptat amb la presencia del Director de l’agència, el senyor Enrique Gómez Bastida, del metge de l’AEPSAD Antonio de Campos, de la ex esportista WADA,  Maria Fuster i del metge del Centre de suport de la Fundació per a l’Esport Balear Eduardo Ribot.

Els tècnics de l’AEPSAD han explicat als esportistes quin són els mecanismes que regulen el dopatge a nivell nacional i internacional i perquè són necessaris els mateixos, partint sempre de que el primordial és la salut de l’esportista.

Per la seva part la olímpica Maria Fuster ha exposat des del punt de vista de l’esportista com el dopatge és perjudicial no tan sols per tema esportiu sinó pel fracàs al que pot abocar sobretot a nivell personal com social.

foto 1 foto 2 foto 3

Xerrades sobre Educació Vial a l’ IES

Durant la present i la passada setmana s’ han fet una sèrie de xerrades sobre Educació Vial per part  de la Policia Local de Palma adreçades als alumnes de 4t d ‘ESO.  Aquí us deixem unes imatges!

policia1                     policia2