Ensenyaments Esportius

Accedeix a tota la informació referent als Ensenyaments Esportius. Més »

IES CTEIB

Accedeix a tota la informació referent a l\\\\\\\\\\\\\\\'IES CTEIB. Més »

Accedeix a l\\\\\\\\\\\\\\\'extensió virtual del CTEIB. Més »

Recursos

Fes clic per accedir a un llistat de recursos que poden facilitar-te la teva tasca. Més »

REUNIÓ INFORMATIVA INICI CURS 2014/2015

Benvolgudes famílies:

La reunió  informativa d’inici de curs entre els tutors dels grups i les famílies es farà el dimecres 22  d’octubre a la sala d’actes del Poliesportiu “Príncipes de España”.

L’objectiu d’aquesta reunió és facilitar un primer contacte tutor-pares/mares i donar-vos a conèixer alguns dels aspectes que regiran el nostre centre durant el present curs.

18:00 h……………..       Presentació per pares i mares de l’alumnat nouvingut al centre.

19:00 h……………..       Presentació de l’equip directiu i claustre (sala d’actes)

19.30 h………………      Reunió del tutor de cada un dels grups amb les famílies (aula de referència)

Esperam la vostra assistència

Palma,  a 17 d’octubre de  2014

L’equip Directiu

REUNIÓ ENSENYAMENTS ESPORTIUS

asamblea1

El divendres 17 d’octubre a les 19:00 h. a la sala d’actes del poliesportiu “Príncipes de España” es durà a terme la REUNIÓ INFORMATIVA en relació a aquests estudis.

La reunió es de caràcter obligatori per tot l’alumnat que va a començat aquests estudis.

LLISTES DEFINITIVES ADMISSIÓ ENSENYAMENTS ESPORTIUS DE RÈGIM ESPECIAL

LLISTES4

Adjuntam les llistes definitives del procés d’admissió als ensenyaments esportius de règim especial.

LLISTES DEFINITIVES NIVELL I REQUISITS ACADÈMICS

LLISTES DEFINITIVES ADMESOS I NO ADMESOS NIVELL I AMB PROVA D’ACCÉS

LLISTES DEFINITIVES ADMESOS I NO ADMESOS NIVELL II

El darrer procés és la MATRÍCULA. Aquesta es durà a terme els dies 14,15,16 d’octubre. Tota la informació a la notícia anterior.

Documentació matrícula d’enseyaments esportius de nivell 1 i 2

Clicant sobre els següents enllaços podeu accedir als documents que calen per realizatzar la matrícula d’ensenyaments esportius de nivell 1 i nivell 2.

MATRÍCULA I MUNTANYA

MATRÍCULA I BASQUET

MATRÍCULA I FUTBOL

CONVALIDACIONS (2)

INFORMACIO MATRICULA NIVELL I

INFORMACIÓ MATRICULA NIVELL II

LLISTES PROVISIONALS ADMESOS I NO ADMESOS ALS ENSENYAMENTS ESPORTIUS CURS 2014-2015

list 4

Publicació dels llistats provisionals de les persones aptes i no aptes als ensenyaments esportius de règim especial.

LLISTES PROVISIONALS ADMESOS I NO ADMESOS NIVELL I AMB PROVA D’ACCES

LLLISTES PROVISIONALS ADMESOS I NO ADMESOS NIVELL I AMB REQUISITS ACADEMICS

LLLISTES PROVISIONALS ADMESOS I NO ADMESOS NIVELL II

Recordar que s’ha obert el període de reclamacions a les llistes provisionals, avui dia 10 i dilluns dia 13.

El dimarts dia 14 es publicaran les llistes definitives i comença el mateix dia la matrícula fins el dia 16.

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR IES CTEIB 2014

votacion

CALENDARI ELECCIONS IES CTEIB 2014

El sorteig públic per l’elecció dels membres titulars i suplents de la Junta Electoral es durà a terme demà dijous a les 10:30 h a la sala de professors. Recordar que és un acte públic.

LLISTES DEFINITIVES APTES I NO APTES PROVES ACCÉS

LIST3

Adjuntam les LLISTES DEFINITIVES de les persones aptes i no aptes a les proves d’accés específiques dels ensenyaments esportius de règim especial.

LLISTAT DEFINITIU D’APTES-NO APTES FUTBOL NIVELL1

LLISTES DEFINITIVES APTES-NO APTES FUTBOL SALA NIVELL 1

LLISTAT DEFINITIU D’APTES-NO APTES BASQUET NIVELL1

LLISTES DEFINITIVES APTES-NO APTES SOCORRISME I SALVAMENT

LLISTES DEFINITIVES APTES-NO APTES MUNTANYA NIVELL I

LLISTAT DEFINITIU APTES NO APTES BARRANCS NIVELL 2

LLISTAT DEFINITIU APTES NO APTES MITJA MUNTANYA NIVELL 2

IMPORTANT: A PARTIR D’ARA S’HA DE SEGUIR EL PROCÉS D’ADMISSIÓ I MATRÍCULA (notícia anterior)

ADMISSIÓ I MATRÍCULA ENSENYAMENTS ESPORTIUS

arton62
Resolució del director general de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans, de 8 de setembre de 2014, per la qual es dicten instruccions per concretar el procediment d’admissió i de matrícula general, als ensenyaments esportius de règim especial per al curs 2014/2015, així com la matrícula del mòdul/bloc de formació pràctica o la matrícula extraordinària de mòduls pendents d’anys anteriors.

Resolució admissió i matrícula curs 2014-2015

DOCUMENTACIÓ

ANNEX 2 SOL.LICITUD D’ADMISSIÓ

ANNEX 3 DECLARACIO JURADA

LLISTES PROVISIONALS D’APTES I NO APTES DE LES PROVES ESPECIFIQUES ENSENYAMENTS ESPORTIUS

list 2

Llistes provisionals de les persones aptes i no aptes de les proves específiques dels ensenyaments esportius de règim especial de nivell 1 i 2.

LLISTA PROVISIONAL D’APTES I NO APTES DE N1 DE FUTBOL

LLISTA PROVISIONAL D’APTES I NO APTES DE N1 DE BASQUET

LLISTES PROVISIONALS APTES-NO APTES SOCORRISME I SALVAMENT

LLISTA PROVISIONAL D’APTES I NO APTES DE N1 DE FUTBOL SALA