Ensenyaments Esportius

Accedeix a tota la informació referent als Ensenyaments Esportius. Més »

IES CTEIB

Accedeix a tota la informació referent a l\\\\\\\\\\\\\\\'IES CTEIB. Més »

Accedeix a l\\\\\\\\\\\\\\\'extensió virtual del CTEIB. Més »

Recursos

Fes clic per accedir a un llistat de recursos que poden facilitar-te la teva tasca. Més »

Llistat definitiu alumnat en pràctiques període extraordinari

Alumnat_sol·licita_extraordinari

Correus electrònics tutors

Antoni Albertí : tonialberticteib@gmail.com

Popi Matas: ppopi25@hotmail.com

Guillem Moreno: guillemcteib@gmail.com

Calendari exàmens setembre 2015

Ja teniu  les dates dels exàmens. Bon estiu!

CALENDARI SETEMBRE BATX

CALENDARI SETEMBRE ESO

CALENDARI SETEMBRE AFD

Reunió informativa bloc de formació pràctica

Dijous, dia 2 de juliol a les 19:00 hores a l’IES CTEIB es realitarà una reunió informativa per l’alumnat que vulgui cursar el bloc de formació pràctica durant el període extraordinari.

Data límit de sol·licitud del període extraordinari de formació pràctica d’ensenyaments esportius

Quan existeixen causes que impossibiliten la realització del bloc de formació pràctica durant el període ordinari es pot cursar en un termini diferent al període general. La data límit per fer-ne la sol·licitud acaba el dia 30 de juny.

Publicació notes ensenyaments esportius nivell 1

Clicant al següent enllaç podreu accedir a les notes del curs de nivell 1 de les especialitats de futbol, bàsquet i muntanya. En el cas de reclamació contactau al correu guillemcteib@gmail abans del 30 de juny.

ACTA ORDINARIA NIVELL I_GLOBAL

ACTES EXTRAORDINARIES N1_GLOBALS

Recordatori dates convocatòries extraordinàries Ensenyaments Esportius

examen-express1

Per als alumnes amb alguna assignatura pendent dels nivells 1 i 2 d’ensenyaments esportius es celebraran les convocatòries extraordinàries següents:

CONVOCATÒRIA DE JUNY

Nivell 1: tots els exàmens es realitzaran dimecres dia 17 de juny a partir de les 19:00 hores.

Nivell 2: tots els exàmens es realitzaran dijous dia 18 de juny a partir de les 19:00 hores.

CONVOCATÒRIA  DE SETEMBRE

Nivell 1: tots els exàmens es realitzaran dilluns dia 7 de setembre a partir de les 19:00 hores.

Nivell 2: tots els exàmens es realitzaran dimarts dia 8 de setembre a partir de les 19:00 houres.

ADMISSIÓ I MATRICULA FUTBOL SALA

Resultat d'imatges de futbol sala

Informació sobre l’admissió i matrícula al nivell 1 i 2 dels ensenyaments esportius de règim especial de futbol sala.

ADMISSIO I MATRICULA futbol sala IES CTEIB 15_16

LLISTA PROVISIONAL DE PERSONES APTES I NO APTES A LA PROVA D’ACCÉS NIVELL 1 I 3

LLISTA PROVISIONAL DE PERSONES APTES I NO APTES A LA PROVA D’ACCÉS A LES FORMACIONS DE NIVELL 1 I NIVELL3 DELS ENSENYAMENTS ESPORTIUS DE RÈGIM ESPECIAL.

Resultats PROVISIONALS de les proves N1 2015 IES CTEIB

Resultats provisionals de les proves N3 2015 IES CTEIB

CONVOCATÒRIA VAGA PROFESSORAT 19-05-15

Benvolgudes famílies:

Informam que el proper dimarts 19 de maig hi ha convocada una vaga de professorat i que el funcionament del centre es pot veure alterat  aquest dia.

El centre es mantindrà obert durant el seu horari habitual i seran assignats els serveis mínims establerts per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats per atendre de la millor forma possible al nostre alumnat.

Salutacions

Rafel Crespí Terrassa